Cudowna Kobieto,

“Krótko, acz treściwie” – tak o swoim materiale napisała Dagmara. I ciężko się z tym nie zgodzić.
A żeby trochę dodać do jej przekazu, chciałabym Ci zaproponować jedno ćwiczenie.

Kiedy już odpowiesz sobie na zadane przez Dagmarę pytanie, wyobraź sobie, że jesteś swoją znajomą lub przyjaciółką.

To znaczy, wyobraź sobie, że to Twoja znajoma wygląda tak jak Ty.
Odnosi takie sukcesy jak Ty.
Ma takie talenty i umiejętności jak Ty.
Ma takie doświadczenia życiowe, co Ty.

Co o niej myślisz, jakie żywisz do niej uczucia?
Jak reagujesz na jej sukcesy, jak na jej porażki?

A teraz pomyśl, jak w tych samych sytuacjach reagujesz w stosunku do siebie.
Jak, i czy w ogóle, gratulujesz sobie sukcesów?
Czy po nieudanym przedsięwzięciu mówisz sobie: “Spokojnie, nic się nie stało! Następnym razem będzie lepiej!”.
Czy jak wstajesz rano i patrzysz w lustro, myślisz: “Ale fajnie wyglądam, i to prosto z łóżka!”?

A może pomijasz swoje sukcesy?
Mieszasz się z błotem za niepowodzenia i, w ten czy inny sposób, krytykujesz niemalże każdą część swojego ciała…?

 

Mów do siebie czule.

 

Podziel się tym materiałem z bliskimi Ci kobietami

Z radością przeczytamy z Dagmarą Twoje refleksje.

Jakich słów używasz, gdy o sobie myślisz i mówisz?
Czy Twoje wypowiedzi pomagają Ci celebrować i pielęgnować czuły kontakt z samą sobą?

Powiedz nam o tym zostawiając komentarz.

Głos każdej z nas ma potężną moc uzdrawiania, a dzięki szczerości i otwartości możemy spotkać się w bliższych i bardziej wartościowych relacjach. Opis Twoich doświadczeń i przemyśleń może pomóc drugiej kobiecie poradzić sobie z poczuciem osamotnienia czy braku zrozumienia. Obdarowujmy się wzajemnie wsparciem i akceptacją.

Przesyłam Ci uściski pełne miłości,
Magda

Dagmara Gmitrzak, 24hkobiecosci.plDagmara Gmitrzak – trenerka rozwoju osobistego, socjolog, terapeutka technik holistycznych, muzykoterapeutka, dziennikarka.

Ukończyła studia w Instytucie Stosowanych Nauk Społecznych Uniwersytetu Warszawskiego, w tym trzyletnią specjalizację: Pomoc społeczno-terapeutyczna. Ukończyła również trzyletnie szkolenie z Muzykoterapii i Psychodramy, dwuletnie podyplomowe Dziennikarstwo na UW, kurs medytacji mindfulness prowadzony przez australijskiego psychoterapeutę Ivana Miltona.

Od 2001 prowadzi warsztaty rozwoju osobistego, konsultacje indywidualne oraz szkolenia dla firm. Specjalizuje się w zagadnieniach body & mind (techniki relaksacji, medytacja, oddech, twórcze wizualizacje), zarządzanie stresem, praca z czakrami (czakroterapia), pozytywne myślenie, kreatywność, techniki szamańskie, muzykoterapia. Nagrywa również treningi relaksacyjne na CD.Autorka pięciu książek: “Pokonaj stres dzięki technikom relaksacji” plus CD, “Inteligencja serca plus” CD, “Obudź swoją kreatywność” , “Czakry podróż w głąb siebie”, ”Techniki relaksu”.

www.rozwojosobisty.waw.pl